måndag 20 april 2015

Braig dag!

Den här dan har innehållit många saker som gör en glad och fyller på energin. Inga stora saker, utan vardagsgrejer! 
Vi startade morgonen lugnt då Per åxo var hemma lite längre i morse. Sedan åkte vi på Kyrkis. Så skönt att komma iväg på nåt utanför hemmet, för Milla och leka och för mig för nya bekantskaper, fika och lunch

Hem och plocka ihop lite i ett rörigt hus.. Men det fina vädret gjorde att vi längtade ut, så det blev mellis i parken idag. 

Freja upptäcker en ny värld nu när hon kan halvsitta i vagnen 



Detta innebär att det snart nog är slutanvänt när det gäller liggdelen på vagnen. Sorg! Jag är kär i den! Men som tur var älskar jag denna lika mycke också! 

Freja har inte tålamod att ligga ner plant på rygg när hon är vaken så med denna ska det förhoppningsvis gå bättre i vaket tillstånd! 
Ikväll har jag tagit en löprunda. Det var överdrivet..jag lunkar, inte löper :-). Idag körde jag iallafall lite mer löpning än promenad. Jag sprang 2 min, gick 1 min osv. Å jag mår så bra efteråt! Helt plötsligt känns inte huset lika rörigt, jag känner mig inte lika stressad och det är bara sådär skönt ont i kroppen :-). Dan efter är förvisso inte det onda lika skönt, hehe! :-). En bra, solig, varm dag! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar