lördag 25 april 2015

Lördag

Jag testar kameran i telefon så ni får stå ut med diverse foton :-).
Tampas fortfarande med problemet att jag inte lyckas få in fotona mitt i inläggen..störigt! 
Vi har onekligen ett tjusigt gymnasium i Edsbyn, som ses på bilden nedan (och just precis där hade jag velat haft in fotot på gymnasiet!).
Igår kväll såg vi andra Beck- filmen..innan allt föll på plats med barn med magknip och diverse och vi kunde börja kolla hade klockan hunnit bli lite sent..så jag lyckades somna på slutet såklart. Filmen kändes icke som en av de bästa Beck dock.
Idag står bondemarknaden på schemat för Lina ska dansa där. Sen inga vidare planer..hem och göra iordning fläskfilé och vitkålsgratäng på em, lyckas klämma in en promenad nånstans. Vill springa men kroppen säger lugna sä nån dag. .ont i bäcken och i det vanliga knäet som alltid uslas i början av springsäsongen.
Nu kickar vi igång!  Hej!



Hittade ett kort på Emil som lite mindre...å vips så lyckades jag, om än på ett komplicerat sätt få till det med fotot. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar