fredag 10 april 2015

Tidigt

Rekordtidigt inlägg, men i brist på annat så. Bruden har lagt sig till med (ännu en) dum rutin nattetid. Helt omöjligt att sova liggandes efter andra nattmålet..sover bara i knäet. Så här har vi suttit sen 04 nu.. :-). Natten har annars varit skaplig. 
Gårdagen var bra trots min surhet på morgonen.. Jag gillar inte tidiga mornar ba! :-). Vi var en lång stund i lekparken med medhavd saft, kex å kaffe.. Årets första! Vädret var härligt med undantag för lite blåst. 



Efter maten tog vi en promenad för glassköp 

Lite senare blev det åxo en lite längre, snabbare promenad för mig. 
Nu ska jag försöka mig på att lägga ner min sistfödde å hoppas på att få blunda en liten stund innan vi startar på riktigt. 
Ica väntar på min förmögenhet idag... Å ikväll trevligheter med Malin! 😊




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar