söndag 12 april 2015

Vardag deluxe

Dåså.. Slut på ledighet å latdagar för samtliga. Ja, inte mig då, om man nu kan kalla mina dagar för latdagar :-). 
Idag söndag har vi firat min farfar på födelsedagen, vi blev bjudna på smörgåstårta. Har större delen av dagen haft huvudvärk vilket händer mig väldigt sällan, så jag sov en stund när Freja sov, innan jag fixade hemmapizza och pizzasallad. Känns på allvar efter denna helg att jag icke kan kalla mig lchf:are :-). Utemat på fredag, godis på lördag, smörgåstårta och pizza idag. Pizzan gjord på dinkelmjöl dock., men ändå :-).
Jaja, finns värre saker i världen än övervikt :-). 
Efter maten sken solen så fint så vi tog en varsin vagn och gick på promenad, där glass utlovades. Dock var det kallare än vad det såg ut.. Men glassen inhandlades och intogs med god aptit ändå av Milla. 
I morgon planeras Kyrkis! 
Golväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar