tisdag 17 februari 2015

Zzzzz

God morgon! Vi har haft en period av "bra" nätter nu, där Freja sovit rätt bra med diverse matstunder och "stoppa i nappentillfällen. Så icke i natt. Något har stört henne och hon har sovit halvtimmesvis, vaknat och varit irriterad på nåt, fått nappen, somnat en kort stund, osv, osv. Mannen jag delar säng med har snarkat så högt att jag inte begriper hur han själv kan sova i oväsendet? :-). Jag har ont i halsen och känner mig halvklen, så efter den här natten lär jag va ett tacksamt mål för bassilusker att koppla greppet om mig. Var längesen jag var sjuk på riktigt så hoppas slippa nu åxo. 
Nu äre bara att bita i å kliva upp och hinka kaffe! Planen är att Milla ska på dagis och Freja och jag får fikasällskap av Anette på fm. Förövrigt ska jag försöka att göra så lite som möjligt denna tisdag som för övrigt är fettisdagen. 
Ha de! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar