måndag 9 februari 2015

God morgon!

I natt var en bra natt för Freja. Vaknade till men somnade om med nappen vid 00, åt lite vid 03.. Stökade på lite mellan 05-0530.. Sen sov vi en timme till 0630. Känner mig skapligt utvilad. Emil är levererad till skolan, Milla på dagis och själv ska jag (och Freja) snart bege mig till den trevliga efterkontrollen hos barnmorskan. Hoppas sen hinna med en promenad innan Milla ska hämtas på dagis. Ikväll är det väl slalombacken för Lina och träning för Emil. Jag inser att jag antagligen just nu är inne i mitt livs intensivaste period. Kombinationen tonåringar, nästan tonåring, 4- åring och bebis innebär liksom ett rätt så högt tempo. När tiden är över kommer man sakna den! Det rullar oftast på rätt smidigt, ibland blir det smärre kaos, men det blir ju kväll alla dagar och alla är på plats i sängarna :-). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar