fredag 13 februari 2015

Så blev det fredag!

Veckorna går i ett nafs! Fredag igen och vad har hänt sen sist? Torsdagen gick med ett besök på Kyrkis... Lunch och sen var vi ute på eftermiddagen. Det kändes nästan som vår ute! Men vi får nog vänta på den ett tag till i verkligheten.  
Igår kväll fixade Lina semmelfika, som vi intog till familjen annorlunda. Freja sovit ganska bra i natt med bara ett matstopp vid 0330. Däremot var det morgon framåt 05 tyckte hon... Gick för sig att sova i knät på mig dock så blundade nog till där i nåt konstigt läge jag å :-). När vi sen vaknade så vaknade Freja med ett kladdigt, rinnande och svullet öga. Har varit jättekladdigt hela dan men just nu ser det lite bättre ut. 
Idag har vi varit till Bollnäs där jag hade lönesamtal med chefen. En liten vända på stan gick vi innan vi åkte mot Byn igen, hämta Milla, skjutsa Linas saker till pappa, köpa matsäck och leverera till Emil som hade 20 min mellan skolslut och bussavgång till bortamatch i Söråker.
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av dan, fixa lite mat i form av lax snart. 
Trevlig helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar