torsdag 26 februari 2015

God morgon!

Eller fm är det ju... Freja gjorde dock morgon alldeles nyss.. Hon somnade om bredvid mig alldeles innan det var dags för mig att kliva upp... 

Jag måste erkänna att det är grymt mysigt när hon sover i våran säng, även om hon oftast sover i sin säng nu och hamnar med oss på morgonkvisten. Skaplig natt i natt, men tänk och ha tvillingar.. Beundrar dom som har det! Milla är hängig och vaknade några gånger i natt åxo och det är väl så det är varje natt för tvillingföräldrar! 
Milla blev riktigt hängig igår kväll med besvärlig hosta. Verkar piggare än så länge idag. Emil kom hem från långresan och åkte direkt till.. Tadaa..träning! 
Jag som försökte få Lina att vila från aktiviteter igår (dans): 
Jag- du borde kanske vila från dansen ikväll?  
Lina- ja det ska jag...jag ska till slalombacken istället.  
Jahapp :-). 
Idag är det friluftsdag för henne så även idag i backen. 
Idag finns inte så mycke planer, jag inväntar att de ska höra av sig och komma med tvättmaskinen. Man märker när man är utan, om än inte så lång tid än, vad ofta man tvättar! När vi ändå blir bara hemma och kryar på oss så borde jag kanske passa på att städa. Det där jävla "borde" asså! 
Måste åxo besöka leksaksaffären för att köpa nå mer present åt våran fyraåring.. Goa jänta, va fort du blev fyra år! 

Per har haft uppdrag i jobbet i närheten i två dagar nu så kommer hem tidigt och jösses vilken skillnad det skulle vara att jobba närmare märker man då! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar