måndag 23 februari 2015

Helg!

Jahaja.. Det här inlägget skrev jag igår...men det har visst inte publicerats. Det får bli efterhandsläsning då :-). 

Siså, nu har det gått några dagar sen sist och som bekant går de ju väldigt fort också! Fredagen innehöll handling för Freja och mig medan Milla var på dagis. På eftermiddagen åkte jag iväg ner på jobbet för lite trevligheter. Undrar ja om man haft det lite knapert med det vuxensociala livet när man tycker linje 100 känns toppen :-D. 
Det var åxo toppentrevligt på jobbet med jättego mat, vin och några timmars vuxentid. Tidig hemgång passade ju åxo mig utmärkt! Fick skjuts av Joel hem vilket kändes mysko :-). 
Lördagen var lugn, jag hade kiosken på Emils match där p18 tog en storseger i kvartsfinal match nr 2. Klara för semifinal nu som blir långresa till Vetlanda till att börja med. Igår kväll blev det tacos och mello för Lina och mig, Per fick husera på övre plan om han skulle se hockeyn :-). 
Idag skiner solen och jag ska strax ut på en promenad med Malin med Per och Milla ska åka och bada. Resten av dan oskriven men det brukar inte bli nå problem att fylla :-). 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar