onsdag 4 februari 2015

Smile, you are in...

Dolda kameran.. ?! Ja det trodde jag bannemig i natt! Som jag skrev, så somnade Freja gott och jag åxo strax därefter, vid 22. Innan klockan han bli 00 så hade samtliga av de familjemedlemmar som är här väckt mig en gång var. Pappan snarkade så det är en gåta att han själv kunde sova i oväsendet, Milla ropade en gång, vilket inte händer ofta och Emil kom och lånade en mobilladdare. Efter detta började Freja vakna. Va??! :-)
Efter diverse napp- istopp och en matning så blev resten av natten varken bättre eller sämre än vad det brukar, trots "rivstarten" på den :-). 
Milla ska på dagis idag och trots att jag tycker det är hemskt tråkigt så måste jag nog sova nån stund när Freja sover. Ikväll ska Milla äntligen få börja på dansen, som hon missade i onsdags när hon var sjuk. Och som hon har längtats! 
Halsen min gör fortfarande ont, varken sämre eller bättre. 
Godmorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar