torsdag 19 februari 2015

Idag, torsdag

Idag tog vi en hemmadag. Mår bara halvbra så kände inte för Kyrkis. Istället vilade Milla och jag i soffan när Freja sov efter frukost. Ok, jag somnade en stund och Milla kollade Pippi, häng mig för det, den som vill :-). Efter lunch tog vi en tur till biblioteket till Millas stora lycka. Lat idag så det blir korv med bröd för Milla och Emil och jag köpte mig lösviktssallad. Gör allt för att vila mig i form till i morgon kväll. Jag hoppas verkligen inte förkylningen sätter stopp för den utflykten för jag känner att jag kommer må gott av några timmars vuxentid, äta i lugn och ro och till å mä ta ett glas vin. Det är lite festligheter på gång med arbetet :-). 
Just det ja, jag fyndar lite vårkläder idag på löpande band. Freja har fått sig jackor och Milla en jacka och överdragsbyxor på köp och sälj. Tacka vet jag fynd till ungar som växer ur innan man hinner blinka! Utnyttjade åxo en rabatt på Ellos och fick galonkläder och stövlar på 50% till Milla. Snart är vi redo för vår asså, komsi komsi! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar