måndag 16 februari 2015

Veckans första

Goddag! Måndag idag och på schemat stog ett besök på BVC. Det var 4- årskontroll för Milla och vägning för Freja. 
På fyraårskontrollen gick allt bra, förutom synkontrollen. Det visade sig, åtminstone vid första testet sådär att hon inte såg så bra som man bör, så nu blir det vidare koll på ögon i Hudik framöver. 
Freja hade gått upp lika lite som vanligt. Det är bara till att nöta på och mata så ofta hon är hungrig, så länge hon går upp, om än lite, så får det gå. 
Hemma igen så har jag fixat lunch, städat övervåningen och tagit reda på tvätt. Milla levererar tvätt till garderoberna med trehjulingen :-). Freja har inte sin bästa dag och det är mycke grin, så mer än så har jag inte hunnit. Vi har nyss varit ute en stund nu så Freja somnade i vagnen...får se om hon tänker ta sig en längre lur än 10 min där. 
Dessvärre vaknade jag med ont i halsen idag och nu börjar jag känna mig sisådär... Värk i kroppen och hängig...men varför skulle just jag slippa undan vabruari? 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar