torsdag 15 januari 2015

Veckorna går...

Ja... Snart är sista veckan på Pers pappaledighet slut. Då blir det skarpt läge sen.. Både för han och för mig. Å för Freja som då blir en slit och släp- unge :-). Det kommer gå bra det å. Vägning igår för Freja (tur det inte var för mig). Det gick inte så bra denna vecka heller, gått upp väldigt lite. Äta mera var rådet och jag tycker inte hon gör annat än att äta. Amningen funkar inte nå bra när det gäller att mätta henne.. Hon blir inte mätt och uppenbarligen går hon heller inte upp i vikt. Det känns då lite som om den är på upphällningen. Hon tuttar på lite för mys lite då och då och äter sig än så länge sig mätt på morgonen. Synd för det är så lämpligt när det funkar! Men olämpligt när det inte funkar. Dock måste jag erkänna att det är lämpligt att va två som kan mata. 
Igår kväll tog Milla och jag en stund i slalombacken. Det går framåt och hon tycker det är jättekul! 
Idag har Milla varit på julgransplundring på dagis och vi tog en promenad och hämtade. Per å Milla har åkt lite skoter och jag har bakat lite ifall vi hinner klämma in nå kalas för nästa strängt upptagna jubilar, 16- åringen.
Nu blir det snart fiskgratäng (uu vad jag inte gillar fisk). 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar