fredag 30 januari 2015

Sova?

I natt sov Freja lite bättre igen, men är väldigt trött nu efter många dåliga nätter. Det satt långt inne, men i natt ska jag sova i Linas rum för att förhoppningsvis skrapa ihop några fler timmars sömn. Skulle inte förvåna mig om jag ändå vaknar stup i ett :-). Det satt inte långt inne för att jag inte litar på Per, tvärtom har han mycke bättre tålamod än mig! Det har varit så här med alla barnen för mig att jag har så svårt å släppa just nätterna, vet inte varför! 
Inatt gav vår mikro upp, luktade apa vid vällingvärmning. Prio ett idag blev alltså att köpa ny mikro. På samma vända till Bollnäs fikade vi hos en arbetskamrat, trevligt! Flickorna fick present, fina kläder båda två! 
Ikväll blev det hemmagjord pizza och bara slöa. Freja hade en lugn kväll ikväll, jag tror hon skrek av sig på eftermiddagen istället :-). Ett biblioteksbesök har vi åxo hunnit med. Dammsugningen var det värre med.. Jag dammade igår och tänkte ta golven idag... menne.. 
Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar