torsdag 8 januari 2015

Dagens!

Dagens snackis är att Freja äntligen har skitit! :-). Närå, inte riktigt men nästan. Har man ont i magen ofta som hon har så tror jag att det inte underlättar att bajsa var tredje dag e. Nog om det nu! 
Vi startade dagen med besiktning för mazdan som gick utan anmärkning. Sedan åkte vi vidare till arenan för skridskoåkning för Per och Milla. Jag tog en halkig promenad hem och under tiden var Per och Milla på hennes nya favoställe, skogen bredvid här. 

Hem och in med kyckling i lergrytan, Emil stack iväg till bussen för bortamatch i Sandviken. Anna dök upp och ska se hockeyn på tv med Per och just nu häckar vi framför Bolibompa. Jag tänkte städa min garderob men det har jag å andra sidan planerat att göra i flera dagar, så det tycks inte bli idag heller :-). 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar