måndag 5 januari 2015

Natti

Hoppas på lite bättre sömn i natt. Lilla vännen hade stökigt med magen i natt. Amningen funkar än så länge sisådär... Hon äter fort, får magknip men verkar inte mätt så länge. Det bekräftades även på BVC idag då hon inte heller denna vecka gått upp så mycke. Lite ökar hon men för lite. Mera tillägg fick vi till oss.. Så får väl prova det. Amning är toppen när det funkar (med Milla var det rena drömmen) och jag tänker inte ge upp än... Dock tänker jag heller inte slita ihjäl mig. 
Dagen idag började jag med en promenad till BVC och under tiden var Per och Milla på arenan och åkte skridskor igen. Mat och lite plock på em och sen åkte vi till syrran och Daniel där vi fick go fruktsallad! Freja hann med ett skrikanfall och ett rejält skitkalas och Milla , vår kvällströtta ville hemåt när hon blev trött (vilket är tidigt), men en stund hsn vi umgås iallafall. Nu har jag krupit ner i bädden och Per kollar hockeyn. 
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar