söndag 4 januari 2015

Dagen

Stökig natt inatt och trött idag. Vi var ner till arenan på allmänhetens åkning och Milla och pappa åkte en stund.

Milla lyckades uppfatta att nån hade fika med sig så nu är hon taggad för nästa gång, för då ska bullarna med! :-). 
Jag tog en promenad hem därifrån. Sedan plockades julen ut. Skönt men vemodigt! Var ju alldeles nyss man tog fram det känns det som och då var jag ändå tidig. Vet att jag tänkte "att när det här ska plockas bort så är hon här, Freja". Det kändes som lång tid men nu är hon är och redan 3 veckor! Fy vad tiden går! 
På sen eftermiddag tog vi en promenad med flickorna i varsin vagn, ner på Ica. Det känns i mina fogar, höfter och rygg stt det blivit två promenader idag lovar jag! 
Ikväll gjorde jag tre cheesecake till stundande kalas och nu inväntar jag att Freja ska ge upp och somna :-). Milla har inte varit på sitt allra bästa humör idag och hon var väldigt trött ikväll.. Hoppas det inte tyder på sjuka på ingående! 
Emil varit och spelat bortamatch med förlust mot Sirius idag. Träning i morrn och jösses va hårt de kör på lovet alltså! 
Gonatt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar