lördag 3 januari 2015

Lördag?

Jo det är lördag.. Men varje dag är som lördag nu ju.. Bara helger! 
Gjorts? Ja.. Kiosktjänst på arenan idag när Emil hade match. Vinst i matchen och tjänstgöringen gick bra. Per, Milla och Freja kom åxo ner och kollade matchen och fikade. Med sig hade de åxo gudmor som sen åkte hem med Milla i halvtid och stannade sedan på mat. Provade nån thaigryta idag som jag tyckte va smaklös men verkade gå hem skapligt hos alla utom Milla ändå. 
Hade planer på att städa bort julen idag men det hanns inte med, hoppas hinna det i morgon. Vill bort med det, samtidigt som det känns vemodigt. 
Lilla bruden blir snart tre veckor och har förändrats så mycke de senaste dagarna! Det känns jobbigt att det går så fort..,aldrig får man tillbaka den här tiden! 
Värt att tänka på när man är vaken på nätterna ;-). 
Samtidigt som hon går mot 3 veckor så förbereder jag 18- årskalas! Tänk att min förstfödde fyller myndig den 8/1! Vi ska ha kalas på tisdag, men att jag förbereder var på ett sätt lite överdrivet. Det är mamma som står för större delen av baket nämligen.. Men lite cheesecake tänkte jag åstadkomma iallafall. 
Nu tror jag Freja somnat så bäst att passa på! Gonatt!
Tre små barn jag hittade när jag kollade gamla kort :-) 



Malin K...har du telefonfel idag? 



2 kommentarer: