måndag 12 januari 2015

Tempo

Dagen började lite mer tempofyllt än de senaste veckorna. Nu var ett makalöst skönt jullov över. Det har varit så himla skönt att alla har varit lediga, inte så mycket tider å passa å så. Men nuså, bara att hugga i. Per är pappaledig till nästa tisdag men med skola å dagis som kör igång så har vi halvt startat vardagen iallafall. 
Varit till doktorn med Emil idag då han har fått nå kliande eksem. Ringde 840 å fick komma 940, Emil på skolan, ops! Men vi hann! Milla och jag har varit på biblioteket och Ica. Milla har bakat blåbärspaj i sin egna pajform som tomten kom med. Emil har åkt hem med huvudvärk.. Och ja, tycker det har gått i ett idag å ändå vet jag inte vad som blivit gjort :-). Det snöar igen, jämmerligen! 
Nu är jag trött! Te i finaste koppen nu!
Igår en lång stund i slalombacken. Gick riktigt bra nu å hon ville inte hem. Vi avancerade till knappliften och det gick bra! 


1 kommentar:

  1. Härligt med vinter! Så mycket snö har inte vi fått.
    Ser att min kommentar där jag gratulerade till lilla Freja aldrig blev skickat. Så stort grattis! Hon är så söt och lik storasyster!
    Kram Carina

    SvaraRadera