tisdag 8 juli 2014

Strandhäng idag å!

Jag håller mig mest i skuggan på stranden... Så hett så jag mår illa efter ett tag i solen. Är ingen solare i vanliga fall heller och tycker snabbt att det blir för hett, och när jag är gravid mår jag illa rätt omgående. Perfekt på badet i Alfta då, där det finns en perfekt plats som ingen förutom jag verkar vilja ha. En plats där man kan välja på sol eller skugga under ett träd.. Perfekt! 
Idag fick vi sällskap av denna donna åxo 


Latmasken som verkar ha satt sig i ett stadigt grepp i arslet på mig satt där hela dan och pizzeria bolaget lagar som tur var mat varje dag! :-). 
Jag har iallafall dragit några varv med dammsugarn, om än väldigt snabba varv och storhandlat ikväll, men det får åxo räcka. Lillbruden blir slut av värme å bad hon åxo och har däckat i sängen. Dagen avslutades som den började med ätbart utomhus! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar