måndag 14 juli 2014

Dåså

Arbetsdag 1 gjord.. Efter ca 10 min vet man inte om att man har haft semester! 
Lite körigt är det å så är det ju på sommaren ofta, med reducerad styrka..
Vädret rekade åxo till sig och det blev fint, varmt å skönt ikväll. Per, Joel och Emil är iväg till Söderhamn å tömmer lägenhet och Milla och jag tog en glasspromenad där även Anna sällskapade med oss.. (Och fick halva sin glass uppäten av Milla åxo). 


Lina är hos kompis Ami och bara varit hem och vänt idag än så länge. 
I morgon blire lång dag för mig. Fullspäckat på jobbet och sen direkt vidare färd till Söderhamn för städning av lägenhet. 
Vad gäller bebis i magen så är vi nu i v 19.. Ultraljudet är om precis en vecka. Spännande att se om vi kan få reda på kön då! :-). 
Jag mår rätt bra.. Mår illa om det blir väldigt varmt eller hungrigt. Foglossningen har börjat litegranna kännas av men inte att jämföra med samma tid med Milla i magen. 
Nu, kvällsgos med minsting å snart läggning av båda två (hon å mig). 
Gokväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar