söndag 27 juli 2014

Faktiskt

Jag vet, man ska njuta av varje sommardag, de är så få. Men faktiskt, jag längtar lite efter höst. Och då menar jag inte höst som i okt/nov.. Nä, jag menar fina augusti och septemberdagar, med hög luft.. Då man kan andas trots att solen skiner! Idag är det fruktansvärt klibbigt å svetten rinner så fort man ska göra nåt. Detta i kombo med min växande kropp (önskar jag kunde skriva växande mage.. Men som vanligt växer hela kroppen när jag är gravid) gör att man känner sig äcklig 100 % av dygnet! 
Jaja, sommar är härligt åxo, det är inte det jag menar! :-). 
Nu ska jag försöka söva i detta klibbiga sovrum.. En ny vecka börjar och det är Millas sista sommarlovsvecka.. Hon träffade två dagisfröknar idag och blev så lycklig! Jag tror hon åxo börja längta nu.. Hon går ju in på sin sjunde lediga vecka nu. 
Hej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar