söndag 13 juli 2014

Dåså

Kör vi igång igen. Eller rättare sagt jag kör igång å de andra semestrar vidare här hemma. Kryper ner nu ett par timmar tidigare än de senaste fyra veckorna... Å kliver upp många timmar tidigare i morgon bitti än på senaste ;-). Det är vemodigt att lata morgnar å dagar med ungarna är förbi.. Men jag gruvar mig inte för att börja jobba egentligen. Jag trivs bra på mitt jobb å det är jag tacksam för! 
Dagen idag var lite en typiskt dan- före- börja- jobba- dag. Lite sämre väder vilket gjorde att man fick lite (märk väl, lite) gjort hemma. Per mer än mig iof ;-). Hämtat hem Emil från Rättvik där han varit sen i tisdags. Lina sover hos kompis Ami i natt. I morgon ska Per hjälpa Joel att hämta hem möbler från Söderhamn, inför lägenhetsbyte. På tisdag kväll åker jagvå städar lite där. Jaja, det liksom kör igång ;-). 
Ute vräker regnet ner just nu å det är rätt mysigt att lyssna på å! 

Lina och Milla gjorde tårta idag.. God! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar