torsdag 10 juli 2014

Dagarna går

Fler fina dagar har vi haft och kära nån va varmt! Tillbringat dagarna på ganska lika vis.. Frukost ute, packat och dragit till stranden :-). Trött och mör tjej på kvällarna 

Igår kväll var jag på bingo med syrran. Håvade hem storkovan, som vanligt. Allvarligt, helt omöjligt spel det där jue! 
Men trevlig stund är det ju ändå och hör sommaren till åxo. 
Idag blir det en paus från badlivet för mig, då Per och jag åker till Västerås på em/ kväll för att hämta hem bil (och lämna vår Nissan). Milla ska vara hos mormor och morfar så hon får sig nog en badsväng idag åxo. 
Sista semesterdagen i morgon för övrigt. Det känns vemodigt att inte få hela dagarna hemma med ungarna, fri att hitta på vad vi vill. Men jag gruvar mig inte på nåt sätt egentligen, jag älskar mitt jobb och Milla får nu tre veckors semester med pappa åxo innan det är dags att köra igång. De andra har ju längre än så kvar på sitt sommarlov dessutom. 
Jag hoppas på fortsatt fina sommarkvällar att njuta av för mig och förstås fina dagar för alla lediga! :-). 

Du och jag Calle Järnkrok! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar