lördag 19 juli 2014

Lördag

Har väl inte varit så rolig till att börja med.. Dock nödvändig :-). Först sovmorgon, sen drog jag igång å städade.. Å hua va välbehövligt!! Inte blivit gjort riktigt på läänge! Under tiden städade Per ute.. Klippte gräs och rensade. Men nu så, slut på nyttigheter för idag! Grillat har vi gjort å nu har jag slängt kull mig lite i stolen ute! Det är varmt idag å å det nästan börjar se lite regn/åska- varning ut ute. 
Min rygg idag hoppas jag bara är en tillfällighet.. Känns nästan lite som ryggskottsvarning och hellre det än att det onda börjar dra igång nu. 
Om en stund ska vi åka och sällskapa med syrran å familjen. Gofika förväntas men säkert har inte hon fattat det. 

På måndag kan vi få svaret... Hoppas de kan se på ultraljudet vilken färg vi bör beställa.. :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar