tisdag 1 juli 2014

Kan ni tänka er!

Vi sitter ute å äter frukt! Temperaturen är något behagligare än de sista veckorna å solen tittar till och med fram emellanåt! Milla sa nyss; å mamma titta, solen har kommit hem! :-). 


Gårdagen tillbringade jag med diverse verktyg i näven mest hela dan. Matgruppen kom och jag varvade montering med målning av köksmöbler.. Jösses va jag härjade hela dan. En strykning kvar av de två sista stolarna å efter 6 stolar•3 målningar så är jag branog less på målning nu. Men bra blev det! Matgruppen var åxo jättesnygg efter diverse montering. 

Idag har vi varit och hälsat på syrran så Milla fick leka av sig lite. Jösses, vilken tur att hon ska börja på avdelningen för större barn nu.. Styr och ställer och ska helst bestämma allt! För övrigt ett nedrans humör på lilla damen idag. 
Jänterna lekte badstrand,.. Trögsimmat på parketten. 


I morgon åker Lina, Milla och jag till Örnsköldsvik och hälsar på kompis Margit. Vi stannar till fredag och inplanerat är ett besök på äventyrsbadet. Hoppas på skapligt väder så vi åxo kan utnyttja utedelen av badet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar