söndag 16 juni 2013

Vår söndag

Började med målning i hallen.. Medan Per och Milla begav sig ut i regnet. 
Grillspett grillades och naturligtvis kom det en skur då å! Flyttade in under markisen så gick det bra å blev gött.. Tänk va grillat är gött! 
Jag har gjort en hallon/jordgubbspaj och snart kommer mormor och min moster på fika. 
Springrunda är planerad till kvällen.. Men om planen utförs, är jag inte säker på än. Har ont i ryggen, vilket är ovanligt, för det var väldigt längesen nu! Antar att jag börjar bli otränad.. När jag styrketränade under vintern hade jag aldrig ont i rygg, nacke eller axlar.. Å nu börjar det komma tillbaka. Måste börja styrketräna igen, men förstår inte hur man ska hinna allt! :-). Lite lättare på vintern än på sommarn och ta sig iväg tycker jag. Skulle vilja köpa hem lite hantlar så kunde man träna lite hemma å. 
MEN Här sitter jag och pratar träning, när jag ska till å vräka i mig paj.. Va dum jag är.. ;-) hej! 

En dörr till på plats

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar