onsdag 19 juni 2013

En sommardag!

Ja, en riktig sommardag har det varit idag! Trivs på jobbet, men idag hade det inte vart fel med semester e.. Nu dock mulet här, men varmt och skönt på altan.. Tror dock det är regnskur på g.. 
Hunnit med ugnspannkaka och dammsugit. Som vanligt är det en strid att hinna med allt när man kommer hem så sent. Ikväll skulle jag behöva ta itu med tvätten och städa lite. Jag skulle vilja  börja maskera och ev måla i nästa rum, köket, ut och springa eller gå, sitta här länge och softa och läsa bloggar, dricka litervis med kaffe. Sen är jag trött och behöver lägga mig tidigt och så vill jag läsa lite i boken å.. Jaaja.. Allt har sin tid :-). Jag vet ju, när det blir dagar med sämre väder att jag kommer förbanna mig själv för jag gick in när det var så här skönt ute :-)..
Hej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar