måndag 10 juni 2013

Så var vi där igen

Ja gudars vad ett år går fort!! 
Skolavslutning för Lillboskolan, ikväll. Lina slutade klass 3 och blir stora tjejen. Det är mysigt med skolavslutning.. Men snälla Lillboskolan eller vem som nu bestämmer..det måste bytas kyrka! Det är så fullt, så det är ju inte trevligt längre. Vi kom 40 min innan det började och fick med nöd och näppe sittplatser illa till längst bak. Endera måste man begränsa till att bara föräldrar och syskon får komma, vilket ju vore tråkigt.. Eller så måste man byta kyrka! Det står ju för bövelen en kyrka i ovanåker med mycke plats i! Kan Roteberg ta sig dit, så kan väl Lillboskolan! Det är ju inte fler skolor än att det funkar att man tar en varsin kväll. Dessutom mycke mysigare miljö i den kyrkan! 
Jaha, på grund av min placering på årets avslutning var det enda kort jag tog, ett på när barnen kommer in i kyrkan 


 Nej.. Inte så stämningsfullt och bra i år tycker jag. Men sommarlov blev det ju ändå förstås :-). Milla hittade en kompis och härjade järnet.. Svettigt :-).  I morgon är Joel och Emils avslutning... Joel 9:an och Emil 7:an. Jag, gammal? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar