söndag 9 juni 2013

Söndag

Oj va fort helgerna går! Det har varit en bra helg.. Mysig fredagskväll, trevlig lördag följt av en bra söndag. Vi har varit till bollnäs och förlustat oss idag. Handlade för presentkortet vi fick från Pers arbetskamrater, på Mobackes. Det är så kul att handla sånt som man (jag) aldrig ( väldigt sällan) unnar sig annars! 
Som ex en fin skål för över 200 kr.. Inte min grej, men kul när det bjuds.. Och jag älskern! 


   Passar i köket. I den två budskapsstenar, sånt gillar jag ju åxo ..



  Och så ett ljus.. Mina favoriter, men sååå dyra.. (I mitt tycke)..



   Den här doften heter frozen Margarita och luktar himmelskt. Nästan så man längtar till hösten! Nej, jag bara skoja. 
Sen var det åxo en massa nödvändigheter från Dollar och målarfärg från Rusta. Dessvärre fel sort konstaterades när vi kom hem.. Det är lika bra att gå på colorama där man får hjälp, när man har tummen mitt i näven på sånt som vi! Nåja, den ska väl bytas nåtag, alla lister, dörrfoder och fönsterfoder ska få vit färg..  och även innerdörrarna ska vi byta till vita. Blir kanoners när det blir klart. Vi tar det lilla lugna, vi ska inte måla bort fina sommardagar. Ett rum i taget i sakta mak blire. 
Nu ska mina uteblommor få lite vatten och sen blire bädden för mig. Dagis stängt i morgon så Per och Milla är ledig.. 

Gonatt da! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar