måndag 16 juli 2012

Typiskt va?

Är det inte typiskt...att första natten, inför första arbetsdagen, sover man som en kratta?! Så sitter man där på måndagmorgon..trött så ögena går i kors! :-s. Såna nätter...så är det varmt, lakanet snurrar och vrider sig i samma takt som mig, man vaknar av varenda litet ljud, man är torr i halsen så det killas och hostas, man försöker lösa alla världsproblemen...å som grädde på moset...det kliar på ställen på ryggen, som är helt omöjlig att nå!
Nåja, drar mot Bollnäs strax!
Att dra till Bollnäs var för övrigt ett av problemen jag försökte lösa i natt..snart jobbar vi båda två..och vår bensinräkning ger mig magont..vi åker bort så jäkla mycke pengar för att kunna jobba!! Snälla, kan nån bara ge oss jobb på hemmaplan? Kanske till och med skulle funka att gå ner lite i tjänst å då...
Nåja..tids nog så blir det kanske så.
Nu, när jag känner mig något klokare än i natt...så inser jag ju att jag ändå inte kunnat löst den biten i natt just :-).
Ha en fin måndag!

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

  1. Visst är det konstigt att man ska försöka lösa alla problem på natten ? Det är samma här när natten kommer då ska ALLT lösas och då blir det mesta olösligt oxå .Och hur ska man kunna sova då ??? Kram på er hoppas det löser sig ./Emman

    SvaraRadera