söndag 29 juli 2012

Fint



Ja, idag blev det finare väder än man räknat med...
Per är på trav idag åxo...jag sitter just nu på ip med Lina och Oscar, som badar. Milla, med en stadig elva under näsan vilar middag hemma med gudmor, som tyckte att Milla skulle må bättre av att slippa stekheta solen och bad med den snoriga näsan. Helt rätt har hon...men man är ju ingen bläckfisk...så jag hade ju liksom tänkt mig att hon ändå skulle få följa..så att Lina skulle få bada...men det här blev ju den bästa lösningen, tack vare den bästaste gudmoren i världen...igen!
Tro nu inte att jag ljuger...men snart ska jag hem och hämta Emil...för att skjutsa ner honom på....arenan, där säsongens första tur på skridskor ska tas.
Inga planer för resten av dagen...kyckling ska tillagas till middag, så långt vet jag. Möjligtvis träning ikväll, men vi får se..
Hej på er!
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar