lördag 28 juli 2012

Ja.. Vi tog en förmiddagspromenad Milla och jag..kikade i lite affärer och handlade ett par skor åt mig på halva priset...såna priser gillar vi.
Per har åkt på trav, Lina har sovit hos brorsan med familj..å grabbarna verkar haft en hård persmässa...för jag har då inte sett dom än idag :-).
Jag hoppade över travet idag..kände för en hemmadag och dessutom är Milla halvpigg..lite snorig å så, så det kändes lugnast för oss båda att stanna hemma. Jag sitter ute och njuter av tystnaden...med en kopp kaffe och lite godis. Ibland är tystnaden och ensamheten så himla skön bara! Det är så skönt att bara vara och idag vet jag att det inte kommer bli mycke nyttigt gjort för mig. Jag ska sno ihop en fruktpaj bara, som skall avnjutas efter maten som blir hemmagjord pizza. Ikväll blir det persmässan en sväng för mig och Lina.
Joel lever just nu sin livs dröm, där han susar omkring i sin epa..:-).
Hejsan!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar