fredag 13 juli 2012

Benhinnorna?

Sista semesterdagen för den här gången är därmed över...bara en vanlig helg kvar nu. Nåja..det lär väl få gå det också då...tre veckor, sen har jag ju två veckors semester igen.
Har blivit storhandling modell större på Willys idag. Grillning där Anna bjöds in på eftermiddagen. Det börjar bli obligatoriskt att bjuda henne när vi grillar :-).
Lina och jag har varit och bowlat ikväll och under tiden var pappa och Milla på byn och käka glass :-).
Senare ikväll blev det en mil sprunget igen. En minut snabbare än förra gången, men lite oroväckande att jag fick väldigt ont i benhinnorna, tror jag iallafall att det var. Har aldrig haft det, men av förklaringar från dom som haft det så tror jag att det är det som gör ont. Det gick bättre efter ett tag, när jag var uppvärmd...men nu värker det som friden. INTE läge för det nu e..när det liksom är slutspurten på springträningen snart :-).
Nu ska jag snart krypa ner i bädden tror jag bestämt!
trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar