torsdag 4 oktober 2012

Plötsligt händer det!

Tösabiten äter själv! Tidigare har hon varit noll intresserad av att äta själv...ger oss skeden bara. Men ikväll helt plötsligt sleva hon i sig alltihopa själv. Misstänker att hon tränat en del på dagis :-). Bra dag på utbildning idag, mycke kloka insikter med åxo en viss insikt i hur otroligt komplext det är att jobba med människor...å hur otroligt svårt det är att va chef! Hur som, bra dag och kanelbulle såklart!
Efter jobbet, storhandling med tös som hördes! Ingen som besökte ica i edsbyn mellan klockan 1630 och 1730, kan ha missat henne!
Hemma igen så blev det inte mycke mera än äta och sen i säng med tösen...jättetrött va hon och mamman likaså. Men sen flög fan i mamman och jag ställde mig och stekte köttfärs till morgondagens tacos och gjorde en köttgryta till helgen..det är ju inte klokt va duktig jag är ibland!
Per är på väg hem och valet för mig står emellan promenad när han kommit...eller helt enkelt lägga mig skittidigt..vilket jag skulle behöva för att inte va grinfärdigt trött i morgon, fredag och storbarnen kommer äter. Vi får se...vem vinner..lat (trött)-masken, eller hurtbullen...?? :-).
Go kväll hännefrån!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar