tisdag 9 oktober 2012

Bra dag

Det har varit en bra dag idag..lagomt tempo på jobbet. Jag fick till och med tillfälle att röja upp på kontoret på eftermiddagen..så skönt! Liksom göra det till mitt..jag har ju liksom bara flyttat in efter en kollega..å sen har det inte blivit av att röja. Sen ska man heller inte sticka under stol med att jag är en hejare att röra till det på mitt skrivbord, så det ser nog snart nog lika ut igen:-). Blev fint ett tag i allafall. Vi ska ju flytta våra kontor några våningar upp snart åxo, så då får jag verkligen göra det till mitt riktigt från början...det har jag aldrig gjort! :-)
Av storfamiljen, inte ett tecken! Joel är ?? , Per och Emil på hockey, Lina på wild kids på kyrkan...endast Milla och jag vid middagen. Bra det så Milla kunde kasta grejer fritt liksom, med bara en person vid bordet som riskerade att bli träffad! Nåt ofog hon har börjat med..tar en tugga...å sen drämmer hon iväg skeden allt vad hon kan! Om man då inte är tillräckligt uppmärksam, medan man hämtar tillbaka skeden, någonstans från köket...så skyndar hon sig att endera vända tallriken uppåner...eller varför inte mjölkmuggen?? Spelar ingen roll hur man aj-aj:ar denna unge nuförtiden..hon hör ingenting! Provat att lyfta bort henne från bordet..hjälper inte heller. En riktig vildbasse har hon blivit! :-)
Tvättmaskin går...dammsugarn har gått, diskmaskin går, Milla badad, Milla sovande...en helt vanlig tisdag!
Gokväll!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar