lördag 20 oktober 2012

Energilös

Trött, energilös å otillräcklig..så känner jag mig faktiskt, trots att det är lördag. Man kan inte göra nog på jobbet..å inte hemma heller. Ständigt planerande och ibland blir jag bara så trött! Skulle behöva sova ett dygn.
Om man har den känslan...å 9-åringen vill baka matbröd, minstingen sitta i knä å läsa bok, 24 timmar om dygnet, huset behöver en storstädning, tvättstugan framförallt, jag skulle behöva träna, laga mat å en massa annat..hur gör man då för att inte känna sig otillräcklig?
Taggar ner, det är svaret! Lovar..ska försöka :-).
Men först ska jag sova lite middag med Milla..hoppas vakna på bättre humör!
Har varit till "farmor" och hälsat på åxå..så fint där!
Muntrade upp mig själv med ett fint ljusfat och nya ljus..det muntrar alltid upp mig! :-).
Ha en fin lördag!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar