lördag 3 augusti 2013

Underbart varmt!

Vilken varm dag! Vi är en av få som trots det håller oss på hemmaplan. Milla är inte riktigt inne på det där med att bada än.. Å då blir det ju olidligt varmt på en badstrand... Hemma kan hon ju gå in emellanåt. I morgon planeras dock ev en utflykt till Orbaden om vädret håller i sig. 
Ikväll väntas trevligheter. Malin, Jörgen och Frida kommer hit och grillar. bubbelrose'n står på kylning, köttet i marinad, potatisklyftor och efterrätt förberedd.. Nu slöar jag en stund i skuggan innan jag svirar om för det fina främmandets skull :-). Det är semester och sommar på hög nivå just nu. 
Det bästa med denna semester är att jag känner mig så grymt avslappnad i tanken att " det är ljuvligt med semester, men jag gruvar mig inte för att gå tillbaka på jobbet". Bättre än så kan man inte ha det! :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar