lördag 10 augusti 2013

God morgon!

Frukost intagen och kaffekopp i högsta hugg.. Seg i starten som vanligt..Per är redan på väg ut. Det blir tömning av poolen idag. Emil ska iväg på träning, Joel ska iväg på nån biltävling av nåt slag..i kalendern börjas det planeras in bandyträningar, hockeymatcher för pappan, snart dans för Lina. Det börjar bli som vanligt med andra ord. I våras bestämde jag att jag skulle tanka massor av energi den här sommaren. Jag är så glad att jag följde mitt löfte till mig själv, för jag har verkligen tankat! Alla dessa varma dagar och kvällar på alltan, dagar på stranden, sena ljumma nätter, umgänge med nära och kära, båtresa med hela familjen, Furuvik med en del av familjen, Öviksresan till bästa vännen, glass, vin, grillat, dagsutflykter till Frostkilen, Vinströmmarna, Stenö havsbad, dagstur med Malin K, Skärså och Majas café.... Ja, säkert mera som jag inte nämner här. Jag har haft, en i mitt tycke, perfekt sommar och semester! Nu längtar jag bara efter lite fina augustidagar också! 
Idag blir det fläskytterfile i lergryta.. Aldrig provat så det blir spännande..hoppas jag.. Hej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar