söndag 11 augusti 2013

Oj

Idag blev det mera full fart än jag trodde. Linas rum har fått sig en make- over idag. Ut åkte loftsängen och in kom en ny säng, skrivbord och hylla.
Den här åkte ut

  Och så här blev det 
  Skrivbord och hyllor, den vita sen förr, den svarta stog utan användning inne hos Emil. 



  Nya sängen.. 
  

  Å vet ni, jag har blivit en fantast av att leta och köpa begagnat.. Det här skrivbordet högg jag på " skänkes" på fb.. Hur bra som helst.. Sängen köpte jag idag på köp och sälj fb.. Använd som gästsäng, väldigt lite.. För 400 kr! Lina blev stormförtjust i den.. Så fin säng för så lite! Kul! 
Detta och tömma pool har vi alltså sysslat med idag. 
Vi hann åxo med promenad och lite lekpark ikväll. Mitt skavsår höll för en promenad.. Yeah! 


  



By the way, köttet blev helt ok! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar