lördag 17 augusti 2013

Lööördag

Är branog tjönt de! Vad vi gjort.. Ja, jag måste fundera.. Jo, handlat, putsat fönster, ätit tacos och hälsat på syrran och Daniel och unghögen. 
Apropå putsa fönster. Provade ett råd jag fått angående mina eländiga fönster som bara blir randig om jag använder skrapa och alldeles eländigt flammig vad jag än har provat med. Erfarna damer på jobbet sa att jag skulle prova att torka tort med Ljusnan.. Tidningspapper. Sagt och gjort, idag skulle det ske. Jag tänkte att, funkar det med Ljusnan så lär det ju funka med Ljusdalsposten å? :-). Faktiskt så har jag aldrig fått dom så blanka som nu. Tog liiite diskmedel i vattnet.. Och torkade sen torrt med Ljusdalsposten. Mysko, men rent och fint. 

   Hoppats har det gjorts..

  

  Ikväll blev det en film... Jakten hette den.. Helt ok.. 
Gonatt! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar