måndag 1 april 2013

Vi drog

Till bollnäs en sväng.. Kikade efter lite vårgardiner och dylikt. Hittade inga gardiner dock, lite annat plock bara.
Åt mat på Sibylla och en mjukglass på hemvägen. Jösses, denna helg har varit grymt onyttig! Men gött och det ska va gött å leva! ;-). Får nog sota för detta med en springrunda senare.
En himla skön helg! Umgåtts, tagit det lugnt, ätit gott.. Ja, bara varit! Precis som jag vill ha det! Klart bästa avkopplingen.
Nu känner jag mig redo för att ta mig an slutspurten på mitt nuvarande arbete. Jobbar tre dagar denna vecka, ledig på fredag.. Sen är det bara veckan därpå kvar. Ska bli skönt när "avslutet" är gjort. Jag har valt det här själv och vill verkligen till jobbet som Biståndshandläggare. Rent känslomässigt med kollegor och personal är det inte lika enkelt dock.. Blir sorgesamt att lämna.. Och gruvar mig på så sätt för sista tiden.. Men längtar jättemycket santidigt.
Vilken glad påsk jag haft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar