söndag 14 april 2013

Okej

Joggningen går inte som förväntat i år. Det gör ont i häl och benhinnorna, blä! Värker i benen hela tiden. Gillart inte!
Men men, vad är väl lite värk i benen, när det är krig och svält i världen? (Skaplig klyscha, å jag som hatar såna).
Har iallafall tagit en runda idag, 6,7 km. Nu väntar jag på att Milla ska vakna för då blir det kioskmat med Anna. Man lärer ju balansera träningen med nyttig mat, så det inte joller och blir tal om nån viktnedgång.
Efter Pelles, handling, tvätthantering, slutföra städ som jag påbörjat.
Hjärnan förbereder sig för nytt jobb. Det kommer bli en rörig skalle att handskas med framöver. Men jag ser fram emot detta nu, jag är tillbaka på mitt absoluta favoritjobb.. Happy!
Kalas hos farfar igår, mys! Hej!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar