lördag 13 april 2013

Lördag it is!

Vilken konstig dag igår! Kändes konstigt på jobbet, ledsamt, glatt, tomt, förväntansfullt inför det nya. Hade en väldigt trevlig/ rolig/ tokig eftermiddag med de två bästa, finaste kollegorna!
Åh, vad jag kommer sakna dom! Men vi jobbar kvar i samma kommun och i samma organisation jue :-).
Fick sån fin klocka och halsband också, åh, jag blev så varm och glad!
När klockan passerade 16 och människorna började gå hem i vår kontorslänga, så dukade Monica fint på sitt kontor och det bjöds på vin och snacks. Fick även en fin blomma från chef och övriga chefskollegor.
Tiden flög iväg och tre lite halvt onyktra chefer drog sig neråt stan där bordet var bokat. God mat, cider och drink. Jag är ingen storkomsument... Men så pass mycke som gick ner i går, var längesen :-). Nåja, kvällen blev inte sen, Monica och jag tog bussen hemåt, hon skulle av i Alfta för vidare transport till stugan, jag fortsatte mot Edsbyn. Idag är känslorna fortfarande blandade. Många bitar känns som en otrolig lättnad att släppa och det känns samtidigt också tomt. Jag är nöjd med mitt val och vännerna på Bollnäs hemtjänst, de finns kvar!
Idag har det blivit en promenad med per och Milla, 15 min intervallträning på crosstrainern och nu blir det en dusch.
På eftermiddagen, 85- års- kalas för den bästa farfarn!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar