tisdag 9 april 2013

Glad

Ja idag är jag så glad för en väns skull! Hon fick ett glädjande besked hos läkaren idag.. Åh, va skönt!
Annars rullar det på. Jobbig vecka, jag har svårt för avslut. Men det känns också väldigt bra och skönt mitt i alltihopa.
Tog en kort springrunda ikväll. Det är LÅNGT till milen, sannerligen! Både vad gäller ork, kropp och flås. Tur det är långt till springmatchen i den stora staden också. Förra rundan gick ganska bra.. Idag var katastrof. En kortare runda och ändå mycket trögt och jobbigt. Lite oroande är det onda i hälen och fotleden.
Jag provar ett tag till, sen får jag nästan överväga om det sitter i skorna... Tycker dom känns så stumma. Mysko, har förvisso nya skor, men ganska exakt lika som de gamla, som var jättebra. Nåja, vi får se. Vad gäller ont i hälar så får jag stränga banner från många olika håll att man bör vila, för det kan bli en långdragen historia annars. Nu ska jag vila.. Fram till helgen. Har väldigt svårt för att låta bli... Blir nästan ännu mera sugen att springa när jag inte borde..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar