lördag 6 april 2013

Bra dag

Ja vi har haft en bra lördag. På förmiddagen var vi, Per, jag, lina och milla på badhallen.. Varmt och skönt i vattnet och jättemysigt!
Hem och gjorde mat.. Cheeseballsgratäng testades, å det var helt ok.
Efter middagssovning för Milla tog Lina och jag Milla i vagnen och tog en promenix.. Ner på Ica och inhandlade blåbär.. För nu vankades det blåbärspaj minsann :-). Gött, speciellt vaniljvispen :-p. Nu har jag nyss varit ute och gått med Malin K.
Igår var jag ute och sprang.. Gick jättebra, och tiden var personligt rekord. Det var bara det att efteråt kunde jag inte gå typ. Så in i helsike ont i en häl! Kände när jag sprang att det kändes lite, men ingen fara. Men efteråt.. Ah. Ont hela natten och i morse men nu helt ok. Vad var detta? Hade nya skorna för första gången.. De kändes inte lika skön som de andra... Men inte heller så oskön så man ska behöva hoppa på ett ben efteråt e :-). Nåja, nån som vet vad detta kan vara/ varit?
Hörs, hej!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar