torsdag 24 januari 2013

KASAM

Antonowskis känsla av sammanhang ..aalvarligt, finns den?
Jodå..jag vet ju..att för det mesta känns det som man har sammanhang i tillvaron..men just för tillfället känner jag mig trött och stressad. Men till nåt roligare! Fredag i morrn. En morron som alla andra, klockan ringer 05...men visst är det ändå nåt visst med fredagar?
Iof brukar det sluta med gonatt i soffan snart nog för min del :-). Men tacos och godisfredagsmys först..annars kan man lika gärna skita i fredan!
Helgen? Ja...Emil åker till Motala på Cup redan i morgon. Per match på lördag, Lina dans lördag, Anna storhandling lördag, tjing! Om kylan ger med sig, så åker Lina och jag till Järvsö å åker slalom på söndag..hoppas, hoppas det inte blir för kallt, jag skulle verkligen behövat! Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar