onsdag 9 januari 2013

Får man...

Inte sovmorgon, så får man ta sovkväll tänker jag då...å så kryper jag ner så här tidigt. Läser lite bloggar och så och konstaterar att min syster är tidernas sämsta uppdaterare...döp om bloggen din till "lördag hela veckan" vettja!
Konstaterar vidare att Joels 16-års- liv kunde börjat bättre. Träffade på farbror polisen idag och fick körförbud på epan..dessutom hade han glömt körkortet..så det blev ett onödigt stort pådrag :-). Han fick nämligen med sig farbror poliserna hem...när han skulle leta fram körkortet...:-). Kanske hade varit lite smidigare att göra klart på plats. Och framför allt orsakat mindre nyfikenhet hos grannarna. Nåja..lider med honom...han lever för denna epa :-/. Som polisen som ringde mig åxo sa..det finns inte en epa vi stöter på som inte åker på detta..han hade bara otur och var på fel plats vid fel tillfälle...det här var nämligen trafikpolisen från Hudiksvall. Han berättade att alla vet att alla epor är så här...men så länge man sköter sig i trafiken, så läggs ingen vikt på det liksom...förrutom för de stackare som råkar stöta på trafikpolisen, Hudiksvall då. Det gjorde Joel..killen som brinner för epan, motorer och är en klippa på att skruva. ...mammahjärtat gör lite ont..faktiskt.
Annars en fullt upp dag...Per på match och Milla och jag har handlat ikväll.
Datt...(gonatt på Millaspråket)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar