fredag 11 januari 2013

Djuping

När jag har tid kan jag vara djup. När man åker buss har man tid.
På initiativ av min bästa sambo har vi bestämt att vi ska hjälpa Joel att köpa en epa i bra skick framöver här. Lite gladare kille fick vi.
Min sambo har det största hjärta jag vet.
Igår var det ett år sen min farmor gick bort. Ett helt år. Mitt första år utan min älskade farmor. Lättnaden för hennes skull tog över den dagen. Sen kom saknaden. Besöker minneslunden då och då. Där är det så fint. Men jag vill ha farmor tillbaka!
När lilla älskade bebisen som snart fyller två år ligger i sin säng på kvällen, stryker mig på kinden och säger med sin gulliga stämma.."datt" (gonatt)...då dör jag lite..hjärtat brister..av kärlek.
Fy fan va jag har mycke att va tacksam över! På söndag har vi 16 oxh 14-års- kalas för Joel och Emil..oj oj oj!
Fina Lina, saknar dig..idag är det fredag och vi ses igen :-D.
När jag är på "djupet" så här så saknar jag vännen i Ö-vik...massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar