torsdag 17 januari 2013

Fan va kallt va

Jihaa..snart fredag hörrni! Med tröttmössan på for jag mot Bollnäs och jobbet i morse. Man skulle kunna tro att jag var pigg, med tanke på att jag sov bort lång stund av onsdagen.?? men icke..
Piggare idag iallafall..möjligtvis lite feber ,men det är helt ok om man slipper huvudvärken från igår.

Nytt jobb på g! eller inte bara på g, utan klart. Jag brukar inte prata jobb på min blogg, eftersom mitt jobb innehåller så mycket som jag varken kan, får eller ska prata om. Jag arbetar idag som enhetschef för hemtjänst och det nya jobbet innebär att jag kommer att arbeta som biståndshandläggare. Det känns både jättekul och så också lite trist att lämna stället där jag är nu förstås. Vet ej när jag byter..men dröjer några månader än.

Per är på match i Gävle med sitt lag ikväll och Emil hängde på. Lina är hemma och vi har torsdagsfikat, marängsviss..
Joel har jag skjutsat ner till fritidsgården..han får ju så lov att hitta på lite andra saker nu när han inte kan sussa epa hela kvällarna :-).

Nu ska här skrivas nota och sen krypa ner en tidig kväller under varma täcken. Det var väl faan att det ska va så kallt igen!!

Gonatt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar